ТРЗ и личен състав (Пейрол услуги) - Отчитане на персонал
Правилното администриране на трудовите правоотношения е съществена част от управлението на всяка организация. Нашата счетоводна кантора предлага пълно административно обслужване в областта на труда и работната заплата, осигурявайки коректност, конфиденциалност и спазване на всички законови изисквания.
Част от ТРЗ услугите, които предлагаме са :
• Изготвяне и поддържане на Трудови договори, Длъжностни характеристики и Служебни бележки за проведен инструктаж;
• Изготвяне на Граждански договори и Договори за управление и контрол;
• Изчисляване на разчетно - платежни ведомости, фишове за заплати, рекапитулации и дължимите осигуровки и данъци;
• Сумарно отчитане на работното време, работа с графици и смени;
• Изчисяване на осигурителни вноски, изготвяне на платежни нареждания за осигуровки към бюджета;
• Изплащане на заплати на служители чрез интернет банкиране;
• Подаване на болнични листи и декларации за майчинство;
• Изготвяне на служебни бележки на служители;
• Консултации относно трудовото законодателство;
• Изготвяне и подаване на Декларации образец 1 и 6;
• Изготвяне и подаване на Декларация по чл. 15 от ЗЗБУТ;
Резултат: Ние се грижим за вашите данъчни задължения и ТРЗ документи за да можете вие да се концентрирате върху растежа на бизнеса си.
Ако желаете трудовите досиета на вашите служители да се поддържат професионално, изрядно и в съответствие с действащото законодателство, обърнете се към нас. Нашият екип ще поеме цялата административна отговорност, като гарантира пълна точност и защита на личните данни.
Работейки с нас, вие си осигурявате спокойствие, че всички трудови и осигурителни документи са обработени коректно и навреме. Така можете да се концентрирате върху основната си дейност, докато ние се грижим за вашия персонал – от първия работен ден до приключването на трудовото правоотношение.