ТРЗ и личен състав (Пейрол услуги)
Меню
Your Cart

ТРЗ и личен състав (Пейрол услуги) - Отчитане на персонал

ТРЗ и личен състав (Пейрол услуги) Изготвянето на документи свързани с администрирането на персоналау ТРЗ услугите и свързаните с него плащания на осигуровки, данъци и заплати е ключов процес от дейността на предприятията. Ние можем да обработим, подготвим и подадем всички необходими документи свързани с трудови – правните отношения.

Част от ТРЗ услугите, които предлагаме са :
• Изготвяне и поддържане на Трудови договори, Длъжностни характеристики и Служебни бележки за проведен инструктаж;
• Изготвяне на Граждански договори и Договори за управление и контрол;
• Изчисляване на разчетно - платежни ведомости, фишове за заплати, рекапитулации и дължимите осигуровки и данъци;
• Сумарно отчитане на работното време, работа с графици и смени;
• Изготвяне на платежни нареждания за осигуровки към бюджета;
• Изплащане на заплати на служители чрез интернет банкиране;
• Подаване на болнични листи и декларации за майчинство;
• Изготвяне на служебни бележки на служители;
• Оптимизиране на разходите за заплати и осигуровки;
• Изготвяне и подаване на Декларации образец 1 и 6;
• Изготвяне и подаване на Декларация по чл. 15 от ЗЗБУТ;
 
ВАЖНО!
1. Навременното предоставяне на информация от Ваша страна е необходимо за успешното развитие на Вашия бизнес.
2. Необходимо е да ни уведомите своевремнно при назначаване и освобождаване на служители, молби за отпуски и получени болнични листи.